Martin en Wil van Valen stoppen met hun werkzaamheden

8 januari 2021 19:45

In de laatste weken van december heeft bestuurslid Martin van Valen aangegeven dat hij stopt als bestuurslid van de v.v. Sliedrecht. Een combinatie van drukke werkzaamheden en een mindere betrokkenheid heeft bij Martin de doorslag gegeven om te stoppen.
Omdat hij formeel tijdens de ledenvergadering opnieuw benoemd zou moeten worden voor een 3 jarige bestuurstermijn was dit het bekende moment.

Uiteraard betreurt het bestuur zijn beslissing maar waardeert wat Martin in de afgelopen negen jaar als bestuurslid heeft gedaan. Martin was o.a. verantwoordelijk voor de ledenadministratie, de contributie inning, overschrijvingen, alles wat met KNVB-Sportlink te maken heeft en accommodatie zaken. Martin heeft aangegeven nog wel de ledenadministratie te doen tot uiterlijk het einde van het seizoen. Zijn overige taken zullen door de andere bestuursleden worden overgenomen en er zal gezocht worden naar opvolger(s).

Ook Wil van Valen heeft aangegeven dat zij stopt. Zij notuleerde bij de bestuursvergaderingen, was vertrouwenspersoon van de vereniging en trad op als gastvrouw bij de thuiswedstrijden van het 1e.  Ook Wil wordt bedankt voor haar activiteiten en het bestuur zal voor de diverse werkzaamheden kijken naar opvolging.

Op een later moment (als alles hopelijk weer normaal is) zullen Martin en Wil verder in het zonnetje worden gezet voor alles wat zij gedaan hebben.

Diegene die belangstelling heeft voor een van de genoemde taken of iemand kent,wordt gevraagd dat aan te geven richting Tom Pauw, secretaris v,v, Sliedrecht, 06-34736339

Bestuur v.v. Sliedrecht