Dennis v.d. Steen verlengt contract met v.v. Sliedrecht

16 december 2020 21:45

Joop Hartog

Het bestuur van onze vereniging meldt dat met trainer Dennis van der Steen een contractverlenging van een jaar is overeengekomen.
Beide partijen zien nog volop perspectief om de beoogde doelen te verwezenlijken. Hiermee gaat v.d. Steen zijn vierde jaar in bij v.v. Sliedrecht.
“We hadden een doel en dat kon door Corona niet bereikt worden. Ik heb inmiddels bijna drie mooie jaren bij Sliedrecht mogen bouwen en we wilden dit jaar oogsten, maar Corona gooide roet in het eten. Ik heb een heel goed gevoel bij deze club en met de vele mensen die met de club zijn begaan. Ook voor die mensen wil ik de klus afmaken en proberen te promoveren”, aldus een enthousiaste v.d. Steen.