Oefen- en bekerprogramma 1e elftal

2 augustus 2020 17:30

Op 1 augustus is het seizoen 2020-2021 echt gestart, ondanks dat vele teams in de afgelopen weken hebben door getraind.
Het 1e elftal start op maandag 3 augustus 2020 weer met de trainingen voor het competitie seizoen, wat op zaterdag 19 september zal aanvangen.
Voor die tijd wordt er door het 1e geoefend en bekerwedstrijden gespeeld zowel voor de districtsbeker als de landelijk Toto KNVB beker.

Het programma is als volgt :

Oefenwedstrijden

Zaterdag 8 augustus                      :              12.00 IJsselmeervogels O23 – Sliedrecht 1

Zaterdag 15 augustus                    :              14.30 Sliedrecht 1 – Wieldrecht 1

Dinsdag 18 augustus                     :              20.00 Heinenoord 1 – Sliedrecht 1

Zaterdag 22 augustus                    :              14.30 Sliedrecht 1 – Ajax Amateurs 1

Bekerwedstrijden

Zaterdag 29 augustus                   :              17.00 Sliedrecht 1 – VVSB 1  (Toto KNVB Beker)

Zaterdag 5 september                   :              14.30 Arnemuiden 1 – Sliedrecht 1 (Districtsbeker)

Dinsdag 8 september                    :              20.00 Sliedrecht 1 – Rijen 1 (Districtsbeker)

Zaterdag 12 september                 :              14.30 Sliedrecht 1 – De Zwerver 1 (Districtsbeker)

Corona maatregelen

Uiteraard zullen we ons moeten blijven houden aan de Corona maatregelen zoals de 1,5 meter afstand.

Verder betekent het dat er maximaal 250 toeschouwers worden toegelaten voor de thuiswedstrijden.

Er zullen blauw en witte stippen (op 1,5 meter afstand) komen op de paden langs het veld.

Ook op de tribune wordt aangegeven waar een ieder kan zitten.

Voor de Toto KNVB beker wedstrijd tegen VVSB (uit Noordwijkerhout) zullen verdere maatregelen worden genomen mede omdat die dag alle teams hun 1e bekerronde spelen.

Het bestuur zal binnenkort meer informatie bekend maken.

Bestuur v.v. Sliedrecht