Huldiging, afscheid en welkom van spelers

10 juni 2019 18:15

Joop Hartog

Van de Redactie
Tijdens het Baggercuptoernooi werd op zaterdag 8 juni door het bestuur in de namiddag een bijeenkomst met de businessclubleden georganiseerd met BBQ.

Aan het einde van deze bijeenkomst kwam het eerste elftal terug van de bekerfinalewedstrijd in Haarsteeg waar het de KNVB-districtsbeker behaalde. Vol trots en onder luid applaus kwamen de hoofdrolspelers het terrein op, welkom geheten door speaker André van Dijk,  om vervolgens de vele felicitaties in ontvangst te nemen.

Nadat de rust enigszins was weergekeerd werd eerst de uitslag van de jaarlijkse verkiezing Speler van het Jaarbekendgemaakt. Joop Hartog deed uitleg over de totstandkoming van de uitslag en maakte vervolgens bekend dat Roy van ’t Hoog tot speler van het jaar was verkozen, een keuze die door alle voetbalkenners werd ondersteund. Voor deze prestatie kreeg hij een herdenkingsplaquette uitgereikt.

Daarna was het tijd om enkele spelers uit te zwaaien, die volgend seizoen niet meer voor Sliedrecht zullen uitkomen.Zowel André van Dijk als trainer/coach Dennis v.d. Steen bedankten deze spelers voor hun verdienste voor de club en overhandigden hen een herdenkingsplaquette.

Vervolgens werden enkele nieuwe spelers voorgesteld, die volgend seizoen zullen aansluiten bij de A-selectie. Na gezellig napraten met de businessclubleden kon deze bijeenkomst worden afgesloten en werd er gezellig verdergefeest in de kantine en op het terras.

Klik hier voor de foto’s