Sliedrecht treft Halsteren in de 1/8 finale districtsbeker

28 januari 2018 18:30

De loting voor het vervolg van het toernooi om de districtsbeker Zuid 1 heeft zondag 28 januari plaats gevonden bij voetbalclub Cluzona in Wouw.

Sliedrecht speelt op 20 februari 2018 om 20:00 uur de uitwedstrijd tegen Halsteren.
Halsteren schakelde dinsdagavond Baronie uit: 2-1. Halsteren bezet de derde plek in de zondag hoofdklasse B.

Een korte toelichting op het vervolg van de bekercompetitie.

Nog zestien ploegen dingen mee om de bekerwinst: vier hoofdklassers, één reserve hoofdklasser, drie eersteklassers, vijf tweedeklassers en drie derdeklassers.
De wedstrijden worden gespeeld op zaterdag 17 of zondag 18 februari. In het geval dat clubs in dat weekend een competitiewedstrijd gepland hebben staan, vindt de betreffende bekerwedstrijd plaats op dinsdag 20 februari 20:00.

Scheiding districten
Er is voor deze bekerloting nog een scheiding tussen 'west' en 'oost'.

West: Vlissingen, GOES, Halsteren, Cluzona, IFC, De Alblas, Sliedrecht en Heerjansdan.

Oost: Madese Boys, Kozakken boys 2, Marvilde, Heeze, WNC, Uno Animo, SVSSS, Bladella

Volledige loting:

Halsteren - Sliedrecht