Indeling Sliedrecht 1 bekend

10 juli 2022 9:45

Op 8 juli 2022 heeft de KNVB de indeling bekend gemaakt voor het komend seizoen voor het eerste elftal.
Ook dit seizoen is helaas het 1e weer ingedeeld in de “Oostklasse”.

Naast bekende tegenstanders als Almkerk, Nivo Sparta en LRC zijn er ook twee verre uitwedstrijden naar DZC’68 uit Doetinchem en Archilles’29 uit Groesbeek.

Daar tegenover staat wel de derby tegen Oranje Wit en nieuwkomer SVW uit Gorinchem.

Het 1e elftal start, onder leiding van de nieuwe trainer Marco Verbeek, op dinsdag 19 juli aan de voorbereiding.

Op zaterdag 6 augustus is de 1e oefenwedstrijd thuis tegen Hercules uit Utrecht en wordt vervolgt een week later met een uitwedstrijd tegen Halsteren.

Daarna wordt er meegedaan aan het Zilveren Crab toernooi van Oranje Wit.

In september zijn er eerst drie beker zaterdagen waarna op 24 september de competitie begint.

Klasse 1D ziet er als volgt uit.
  1. Achilles’29
  2. Almkerk