Geslaagd zomeravond 7 tegen 7 toernooi

15 juni 2019 11:00

Op donderdag 13 juni jl. werd weer het jaarlijkse 7-7- bedrijventoernooi gehouden bij de voetbalvereniging Sliedrecht.
Onder goede omstandigheden werd er op de twee kunstgras velden door 23 teams gevoetbald.

Uiteraard stond meedoen, plezier en sportiviteit centraal maar het ging ook om de felbegeerte beker.
Aan het eind van de avond stonden de halve finales en finale op het programma,

De halve finale van poule A en B ging tussen Zeno Zorg en JB Hydraulics Boys met winst voor Zeno Zorg.
De halve finale van poule C en D  ging tussen All-Om en FC Linksbuitenadem Met winst voor All-Om.
In een spannende finale ging de winst uiteindelijk naar All-Om die even later de beker uitgereikt kreeg.

Ook dit jaar werd vanuit de inkomensten een deel geschonken aan een goed doel, waarvoor dit jaar de Sliedrechtse stichting “Vrienden van Waerthove” In aanmerking kwam.
De stichting Vrienden van Waerthove ondersteunt verpleeghuis Waerthove in Sliedrecht bij het realiseren van bijzondere projecten waarvoor de financiën van het huis niet toereikend zijn. Met de steun van de Vrienden van Waerthove wordt het verschil gemaakt in het leven van de bewoners.

Voorzitter Kees Verhoef van de v.v. Sliedrecht reikte dan ook in het begin van de avond aan Nico Papaioannou van de stichting een cheque uit van € 250,-.

De organisatie van het bedrijventoernooi kon aan de eind van de avond de balans opmaken en spreken van een geslaagd toernooi.
Dat was mede mogelijk door de acht scheidsrechters van de scheidsvereniging Drechtsteden die alle wedstrijden in goede banen leidden.

Begin juni 2020 zal het toernooi een volgende ediie kennen.