Wim Advocaat 4 tegen 4 jeugdtoernooi

9 december 2018 20:15

Afgelopen jaar (2018) organiseerde VV Sliedrecht op de dag van de nieuwjaarsreceptie in de ochtend een 4 tegen 4 jeugdtoernooi met een individuele winnaar.
Volgend jaar wordt dit weer gehouden op dezelfde dag als de nieuwjaarsreceptie en wel op zaterdag 5 januari 2019.

Wim Advocaat;
Vanwege de vele jaren van inzet van Wim Advocaat voor de jeugd en VV Sliedrecht wordt dit toernooi naar hem vernoemd:

Het “Wim Advocaat 4 tegen 4 jeugdtoernooi”

Wim is ruim 52 jaar lid van de vereniging geweest en was bekend als speler, (jeugd) bestuurslid maar met name ook als trainer.

Het vak, wat hij niet alleen bij de voetbalvereniging Sliedrecht heeft uitgeoefend maar bij vele bekende clubs in de omtrek van CVV tot aan Roda Boys.
De laatste jaren was Wim Advocaat zeer betrokken bij de jeugd.

Het toernooi is van: 10.00 uur tot  ca. 12.00 uur en vindt plaats op het Hoofdveld en het D veld van de Sportpark de Lockhorst.

Prijsuitreiking is om ca.12.30 uur in de kantine.

Melden om 9.30 uur waar dan tevens de indeling ( mixt teams) bekend wordt gemaakt.

De spelers van de jeugdteams JO12, JO13, JO14 en  JO15 kunnen zich inschrijven.

Wil je meedoen op 5 januari, dan kun je je opgeven.  Er kunnen maximaal  80 spelers meedoen.

Let op: vol is vol!

Aanmelden kun je doe door een e-mail te sturen naar: [email protected].