Geslaagd zomeravond 7 tegen 7 toernooi

2 juni 2018 14:45

Op donderdag 31 mei jl. werd weer het jaarlijkse 7-7- bedrijventoernooi gehouden bij de voetbalvereniging Sliedrecht.
Onder ideale zonnige omstandigheden werd er op de twee kunstgras velden door 23 teams gevoetbald,

Uiteraard stond meedoen, plezier en sportiviteit centraal maar het ging ook om de felbegeerte beker.

Aan het eind van de avond stond de finale op het programma, waarvoor Beoveko bedrijfsverzekeringen en de Backstreetboys zich plaatsen.

In een spannende finale ging de winst uiteindelijk na Boveko die even later de beker uitgereikt kreeg.

Ook dit jaar werd vanuit de inkomensten een deel geschonken aan een goed doel, waarvoor dit jaar de Stichting AllesisKids in aanmerking kwam.

Bestuurslid Tom Pauw van de v.v. Sliedrecht reikte dan ook in het begin van de avond aan het bestuur van de stichting een cheque uit van 250 EUR.

De stichting staat zich ten doel om t.b.v. kinderen die het wat minder hebben hulp te bieden zodat zij toch hun verjaarsdagfeestje of schoolreis kunnen maken.

De organisatie van het bedrijventoernooi kon aan de eind van de avond de balans opmaken en spreken van een geslaagd toernooi.

Dat was mede mogelijk door de acht scheidsrechters van de scheidsvereniging Drechtsteden die alle wedstrijden in goede banen leidden.

Begin juni 2019 zal het toernooi een volgende ediie kennen.