Gezellige Ouder / Kinderdag

21 mei 2017 13:00

Peter Vleugel

Afgelopen zaterdag speelden meer dan 30(!) jeugdteams een wedstrijd tegen hun ouders, begeleiders, broers, zussen enz. Het werd weer een vrolijke boel!

De dag was nog maar amper begonnen toen de eerste strijders al op het veld verschenen: De jongens van JO15-2 konden tegen alle 'beste stuurlui aan wal' laten zien dat voetballen toch niet zo makkelijk is als dat zij altijd beweren langs de lijn. Dat bleek zo te zijn: met twee vingers in de neus werden de oudjes namelijk met 8-3 opgerold.

En zo ging het daarna de hele dag door: ploeterende en stuntelende lichamen op leeftijd, die uit alle macht probeerden om te winnen tegen de ervaren jeugdspelers. Vaak lukte dit niet...en als het al lukte, dan was dit volgens de kinderen alleen maar omdat er flink vals was gespeeld!

Een aantal ouderen namen de wedstrijd helaas niet serieus genoeg, wat duidelijk te zien was aan hun tenue (JO11-8!) :-)

Buiten een paar kleine buien, was het gelukkig over het algemeen prima weer en kon er achteraf op het terras nog flink worden gelachen om al die rare capriolen van die oudjes.

Foto's
Via deze link vind je alvast een aantal foto's. Daar heb je ook de mogelijkheid om zelf foto's toe te voegen. Je kunt ze ook altijd mailen naar [email protected].

Iedereen bedankt voor de aanwezigheid en een extra duim omhoog voor Richard van Gelder, die ook dit jaar weer heeft gezorgd voor de organisatie.

Jeugdcommissie v.v. Sliedrecht