Drukke gezellige Bingo Avond

8 april 2017 5:00

Peter Vleugel

'BINGO!' klonk het vele keren vrijdagavond in de kantine van v.v. Sliedrecht, waar ruim 100 pupillen een gezellige avond hadden en waar fel werd gestreden om een aantal mooie prijzen.

De sfeer zat er direct goed in, toen spelleidster Mirjam Goedhart rond 19:00 uur het sein gaf aan ‘ballendraaister’ Evelien van ’t Hoog om het rad te draaien.

Er werden in totaal 4 ronden gespeeld, waarbij de kinders door de overige leden van de Activiteitencommissie (de ‘AC’) tussendoor werden getrakteerd op limonade en chips.

Een flink aantal spelers en speelsters won mooie prijzen. Maar de spanning werd vooral aan het eind voelbaar, toen om de hoofdprijs werd gestreden tijdens de zogenaamde ‘superronde’.

Uiteindelijk was het Dylan Koppelaar (JO13-3), die er met de hoofdprijs vandoor ging. Hij won maar liefst 4 vrijkaarten voor de wedstrijd Nederland - Luxemburg op vrijdag 9 juni, in het mooiste stadion van Nederland, Europa, de wereld (en omstreken).

Dames van de AC, leiders en trainers en vrindelijk barpersoneel: allen weer hartelijk dank voor de goede organisatie en medewerking!

Peter Vleugel
Jeugdcommissie v.v. Sliedrecht