Bedrijventoernooi 16 juni a.s.

10 juni 2022 19:15

A.s. donderdagavond 16 juni vindt na drie jaar weer het bedrijventoernooi plaats op de v.v. Sliedrecht.
Een altijd gezellig zomeravond toernooi voor vrienden- en bedrijven teams die 7-7 op halve velden tegen elkaar gaan spelen.
Er doen 24 ploegen mee die gaan strijden om de fel begeerte wisselbeker.

De aanvang is komende donderdagavond om 18.30 uur en rond 22.30 uur staat de finale op het programma.

Elke editie wordt een deel van de inschrijfgelden en vanuit de v.v. Sliedrecht gebruikt voor een donatie aan een maatschappelijk doel.

Dit  jaar zal de gift gebruikt worden voor activiteiten welke de initiatief groep “Sliedrecht achter vluchtelingen Oekraïne” voor de kinderen die hier nu verblijven organiseert.

Uiteraard zal er donderdag gezorgd worden voor een hapje, drankje en muziek zodat het weer een geslaagde avond gaat worden.

Natuurlijk kan iedereen komen kijken of aanwezig zijn op deze avond.

Klik hier voor het programma voor komende donderdag.
Van alle poulewedstrijden zijn alle uitslagen en standen live te volgen via onze Club-TV pagina.

Bestuur v.v. Sliedrecht