Vacatures

04-06-2023

Scheidsrechters

Aan de vooravond van het binnenkort op te starten competitieprogramma seizoen 2022/2023 een ieders aandacht voor onderstaande:
Zoals jullie weten worden de wekelijkse thuiswedstrijden (exclusief de selectieteams welke een KNVB scheidsrechter krijgen toegewezen) voor zover mogelijk door ondergetekende van een Clubscheidsrechter voorzien.

Het toekennen van een scheidsrechter aan de geplande wedstrijden staat en valt met de beschikbaarheid binnen ons huidige korps Club Scheidsrechters, een hechte groep vrijwilligers die bijna elke zaterdag hun vrije tijd opofferen en met een uitstekende inzet voetbal voor een ieder mogelijk maken.
Een klein deel van onze Club Scheidsrechters voetbalt zelf in diverse teams binnen onze VV.

Aanmeldingen vanuit alle overige teams (waaronder ook de selectieteams) is dringend gewenst gezien de huidige grootte van de groep vrijwilligers. Binnen ons zeer ruime ledenaantal moeten met een ieders hulp toch wel nieuwe kandidaten kunnen worden gevonden.

Zonder scheidsrechter: Geen Voetbal!!

Het afgelopen seizoen (2021/2022) heeft dit (op kleien incidenten na) gelukkig weinig problemen opgeleverd.
Het huidige aantal Club Scheidsrechters is momenteel ontoereikend om de wekelijks geplande thuiswedstrijden volledig ingevuld te krijgen.
De Noodzaak om onze groep scheidsrechters aan te vullen is dit jaar nog dringender gewenst dan alle jaren voorheen. Dit geldt voor alle teams waar een scheidsrechter aan gekoppeld dient te worden, beginnend bij onze Onder 11 tot en met de senioren.

Bij deze doe ik dus een dringende oproep aan een ieder (vanaf de Onder 11 tot en met de senioren) actie op zoek te gaan naar welwillende vrienden/kennissen/ouders/familieleden/oud voetballers etc. etc. om onze poule Club Scheidsrechters ut te breiden.

Ga Pro Actief op zoek naar persoenen die jullie thuiswedstrijden van adequate leiding kan voorzien, dan ben je op voorhand ingedekt en verzekerd van leiding.

Als wij gezamenlijk niet in staat zijn om de huidige groep scheidsrechters uit te breiden zullen er komend seizoen wekelijks teams zijn waarvoor geen scheidsrechter beschikbaar zal zijn en men dus zelf voor leiding zorg zal moeten dragen.

Tip voor de Onder 11 categorie, benader ouders en leg bovenstaand voor, kijk of je iemand bereid kunt vinden je wedstrijd te fluiten. Dit uiteraard voor alle teams, voor de senioren geldt benader vrienden etc. en probeer iemand los te weken die standaard de thuiswedstrijden fluit.

Alle nieuwe Scheidsrechters kunnen bij ondergetekende worden aangemeld op onderstaand e-mail adres: [email protected]

Ik zal zorgdragen dat deze dan ook standaard aan het betreffende team wordt toegevoegd.

Ik reken op een ieders medewerking en inspanning in deze, alleen met jullie actieve zoektocht verzeker je je van leiding op zaterdag, het toekennen van een scheidsrechter vanuit onze huidige poule is geen vanzelfsprekendheid meer.

Ik wens een ieder een succesvol seizoen toe met veel spelplezier.

Met sportieve groet

Kees Kwakernaak