Kees Kwakernaak vrijwilliger van het jaar

9 april 2018 21:30

Tijdens de vrijwilligersavond van de voetbalvereniging sliedrecht op 6 april 2018 werd weer bekend gemaakt wie zich een jaar lang vrijwilliger van het jaar mag noemen.
Secretaris Tom Pauw maakte bekend dat het bestuur na lang overleg gekozen had voor Kees Kwakernaak

Kees is al jarenlang actief als trainer/leider van diverse jeugdelftallen. Nu hij daar mee gestopt is houdt hij zich vanaf dit seizoen bezig met het wekelijks regelen van de clubscheidsrechters. Geen makkelijke klus om wekelijks 20-30 wedstrijden te voorzien van clubscheidsrechters.

Voor al zijn tijd, energie en vrijwiligerswerk werd Kees Kwakernaak in het zonnetje gezet en ontving van bestuurslid Rob van Laarhoven de vrijwilligersaward en de vv Sliedrecht handdoek met insriptie.