Huldiging Jubilarisen

23 juni 2022 18:45

Afgelopen vrijdagavond 17 juni 2022 werden op de voetbalvereniging een groot aantal jubilarissen gehuldigd.

Eerder op die avond werd kort de voorjaars algemene ledenvergadering gehouden waarbij o.a. de begroting voor komend seizoen werd goedgekeurd.

Deze inhaalavond was georganiseerd omdat de afgelopen twee jaar de nieuwjaarsrecepties door Covid niet door konden gaan.

Uiteindelijk waren er 18 jubilaressen aanwezig die een voor een in een snik hete kantine werden toegesproken door secretaris Tom Pauw.Hij zelf werd op zijn beurt toegesproken door bestuurslid Andre van Dijk.

Vervolgens spelde voorzitter Kees Verhoef de bijbehorende versierselen bij een ieder op.Na afloop werd een groepsfoto gemaakt en in een gezellige sfeer nagepraat.

Groepsfoto_Jubilarissen.jpeg

De volgende leden werden gehuldigd en in de bloemen gezet:

70 jaarKors Kraayeveld

60 jaar

Marius TreffersHuib de Jong

50 jaarAd vd VliesPeter Flokstra

Tom Pauw

Cock Brouwer

Pierre van GoolenMarcel Vlot

40 jaar

Wim Koppelaar

Marcel VersluisRob KamsteegMartin van Loon

Teun vd Giessen25 jaarMenno VogelTon van SinttruijeNick van BroekhuizenJos de Jong

Een aantal jubilarissen konden door vakanties of andere omstandigheden er niet bij zijn.

Zij zullen op een ander moment in het zonnetje worden gezet.

Bestuur vv sliedrecht