Baggercup 2022

16 oktober 2021 7:45

Het zal voor de meesten geen nieuws zijn maar de Baggercup 2022 gaat door. Dit schitterende evenement wordt jaarlijks enorm gewaardeerd door deelnemende teams en bezoekers. Het zet niet alleen onze vereniging op de kaart maar ook Sliedrecht als gastvrije gemeente. Elke keer krijgen we weer te horen van de mensen van buitenaf dat ze het fantastisch vinden dat zoveel vrijwilligers zich inzetten voor de club en het toernooi. Daar mogen we trots op zijn want dat is nu net waar het bij een vereniging om gaat. De mensen die de club belangeloos steunen.

Baggercup_2022.jpg

De Baggercup Commissie is ook blij dat nieuwe leden met een blauw wit hart zich hebben aangemeld. De commissie bestaat thans uit Henk van ‘t Hoog, Cees de Wit, Remy v/d Ende, André van Dijk, Mike de Gruijter, Tim van Stek, Rick van der Hel, Lex Redelijkheid, Vincent Bons, Wim Koppelaar en Michael Deurwaarder.

Zij kunnen dit niet alleen en gaan ook zeker een beroep op u doen. Vele handen maken licht werk. De komende tijd bestaat dus de kans dat u benadert wordt door één van de bovengenoemde leden.

Noteer dus vast 11 en 12 juni 2022 in uw agenda voor de Baggercup en samen maken we er weer één groot feest van voor heel de club.

Namens de Baggercup Commissie,

Vincent Bons