V.V. Sliedrecht JO9-6 ongeslagen kampioen!

Sliedrecht JO9-6

De Alblas JO9-5

Onder 9 zaterdag, JO9-6, 5e klasse 19

15 april 2017 10:00

S. Klomp

Afgelopen zaterdag is het team Jeugd Onder 9 – 6 ongeslagen kampioen geworden met de meeste goals voor en de minste tegentreffers. V.V. de Alblas werd in de kampioenswedstrijd met 6-1 verslagen onder toeziend oog van vele ouders, broers en zussen, opa’s & oma’s en andere bekenden. Na de wedstrijd werden de jongens gehuldigd door Henk Koning van het jeugdbestuur met de verdiende kampioensbekers en bloemen. Daarna natuurlijk met elkaar op de kampioensfoto. Vlnr boven : Gerben van Dijk (trainer), Jayden van Veen, Stijn Zwartbol, Janoah de Groot, Levi van Arnhem, Sander Klomp (trainer). Vlnr onder : Koen Korporaal, Jose van Dijk-Ruiz, Matijs Klomp, Eyoel Ghebremedhin, Keano Bogerd.