Tijdelijk geen servicekosten in de Ledenshop!

11 november 2020 19:30

De feestdagen komen eraan en daarom komen de servicekosten voor alle bestellingen t/m 31 december voor rekening van Hummel! Dit zijn de kosten voor het versturen van je bestelling naar de sportspeciaalzaak. Dit betekent dat jij in de Ledenshop van onze vereniging (ook bij aankopen onder de € 25) géén bijkomende servicekosten meer betaalt.

Let op: Dit is exclusief mogelijke kosten die de sportspeciaalzaak rekent voor de verzending naar het afleveradres.

Extra sponsoring voor onze club!
Daarnaast ontvangen wij als club over iedere bestelling in de Ledenshop een percentage sponsortegoed. Een extra reden dus om je sportieve trainingsitems (of cadeaus voor de decembermaand) nu alvast via de Ledenshop te bestellen!

Klik op onderstaand logo om naar de webshop te gaan.