Laatste kunstje van twee voetbal iconen

5 juni 2023 19:00

Joop Hartog

SLIEDRECHT – Zaterdag 10 en zondag 11 juni a.s. zal op Sportpark “De Lockhorst” weer het traditionele Baggercup toernooi worden gespeeld. De Redelijkheid Group is de nieuwe sponsor voor de zevende editie van dit internationale jeugd voetbal toernooi waar in totaal 46 teams strijden, verdeeld over drie leeftijdscategorieën, t.w. onder 11, onder 13 en onder 15 jaar.

Op zaterdag 10 juni, wanneer de voorrondes worden gespeeld, zal aan het eind van de middag om ca. 17.00 uur een afscheidswedstrijd worden gespeeld ter ere van twee Sliedrechtse voetballers nl. Coen v.d. Waal en Dennis Verhoef.

Beide spelers begonnen hun voetbalcarrière bij Sliedrecht maar vervolgden hun weg bij grote clubs op een aanzienlijk hoger niveau. Uiteindelijk kwamen beide speler enkele jaren geleden terug op het oude nest en gaven hun beste krachten nog een aantal seizoenen aan hun eigen Sliedrecht.

In deze afscheidswedstrijd zullen diverse voetballers aantreden waarmee beide spelers gedurende hun carrière hebben gespeeld. Een mooie gelegenheid om samen met oude voetbalvrienden afscheid te nemen van hun geliefde sport in een sfeervolle ambiance met veel Baggercup-publiek.

Dennis_en_Coen_2.jpg