Baggercup 2023 zoekt barvrijwilligers

21 april 2023 19:15

Rob Hasselmeijer

Hallo allemaal,
Op dit moment is de organisatie Baggercup 2023 in voile gang om er net als voorgaande edities weer een denderend succes van te maken.
Alleen gaat dit zeker niet zonder barvrijwilligers en vragen jou dus om te kijken of je tijd hebt om hieraan mee te werken.

Op de site staat een lijst met de verschillende shifts die over twee dagen verdeeld zijn, zaterdag 10 juni en zondag 11 juni. Klik hier om de lijst te bekijken

Onze lijst met barvrijwilligers Baggercup 2023 begint op enkele plekjes na vol te raken, zoals je kunt zien zijn er op zaterdag voor shift een, twee, drie en vier nog vrijwilligers nodig.

Ook voor de zondag voor shift een, twee en drie zijn nog vrijwilligers nodig.

Ik hoop dat deze alsnog worden aangevuld en dat we deze baggercup 2023 weer tot een allermooiste jaarlijks toernooi van onze vereniging gaan maken

Je kunt je aanmelden bij de twee kantinebeheerders te weten;

Malissa Koppelaar of Agnes Bielewicz

Ook is het mogelijk om je via de mail aan te melden, alleen is het dan niet zeker of de tijden die op de site staan aangegeven ook daadwerkelijk nog open staan. De meest actuele stand is de lijst die achter de bar wordt bijgehouden.

De mail kan gestuurd worden naar [email protected] onder vermelding van jou voor en achternaam, welke dag (zaterdag 10 juni of zondag 11 juni) en in welke shift je wenst ingedeeld te worden. Je krijgt dan een mail terug met of een bevestiging of dat deze shift al niet meer vrij is.

Met vriendelijke groet en namens de kantinecommissie,

Rob Hasselmeijer