In Memoriam Teun van de Giessen

13 januari 2023 18:00

Op donderdagavond 12 januari 2023 bereikte ons het zeer trieste bericht, dat op 91-jarige leeftijd die dag, is overleden ons oudste-lid

Teun van de Giessen

Teun is ruim 40 jaar trouw lid geweest van onze vereniging en is in 2022 nog gehuldigd.
Hij is met zijn blauw wit hart altijd betrokken geweest bij de vereniging.
Iedere zaterdag was hij langs het veld, voor het bekijken van jeugdwedstrijden tot aan het 1e.

Wij wensen Arjan en Corrie, de verdere familie en zijn vrienden sterkte toe om dit verlies te verwerken.

Bestuur en leden v.v. Sliedrecht

Condoleren is mogelijk op donderdag 19 januari 2023 van 19.00 tot 19.45 uur bij Uitvaartcentrum De Drechtstreek, Jan Steenstraat 71, 3362 XH Sliedrecht.
Vrijdag 20 januari 2023 zal Teun in besloten kring begraven worden.