Businessclub volgt Golfclinic

9 september 2022 8:45

Vincent Bons

Vrijdag 2 september trok de Businessclub niet de stoute maar de golfschoenen aan. Het enthousiasme was enorm getuige het aantal aanmeldingen voor deze leuke middag en avond. Sommige van de leden kunnen nog wel een clinic of twintig gebruiken alvorens ze verder mogen maar talent was er ook zeker aanwezig.

Zo bewees Jasper de Vries over een zeer goede schwung te beschikken en ging er dan ook met de wisseltrofee vandoor. Klaas Zuur kreeg de award voor opkomend talent.

Na gedane arbeid was het tijd om de inwendige maag te vullen met een uitgebreide BBQ de Luxe en de nodige versnaperingen. De Maria Johanna Hoeve in Noordeloos is een supermooie locatie waar dit alles tot in de puntjes was verzorgd. Het werd een heerlijke informele avond met de partners waar we met veel plezier op terug kijken.

Lijkt het u ook leuk om de vereniging te steunen en lid te worden van de Businessclub?
Mail ons op [email protected] en we informeren u over de mogelijkheden.

Klik hier voor alle foto's