Clubscheidsrechters sluiten seizoen 2021 2022 op gepaste wijze af!

4 september 2022 19:00

Kees Kwakernaak

Ter afsluiting van het afgelopen voetbalseizoen 2021-2022 hebben een groot aantal van onze huidige club scheidsrechters dit op gepaste wijze afgesloten.
Na jaren van Coronaleed konden we in groepsverband eindelijk weer eens samen iets ondernemen.

Allereerst werd een Voetgolf toernooi afgewerkt te Maurik.
Allen gekleed in officieel scheidsrechtertenue om te benadrukken wie wij zijn en waar we voor staan.
Binnen de deelnemers waren 4 poules gemaakt en daarna kon de strijd losbarsten.
Het weer en sfeer was fantastisch.

Als glorieuze winnaar kwam Raoul van Beest uit de bus, hij mocht dan ook de 3 jaar geleden in het leven geroepen wisseltrofee in ontvangst nemen.

Ter afsluiting van deze fantastische middag hebben we gezamenlijk genoten van een overheerlijke BBQ met alle toebehoren op de VV.

Daarmee wil ik alle scheidsrechters nogmaals bedanken voor hun tomeloze inzet en betrokkenheid bij onze vereniging en spreek hierbij de wens uit om ook komend seizoen alle teams binnen de VV wekelijks wederom van adequate leiding te voorzien.

Ik wil benadrukken dat zonder jullie voetbal welhaast onmogelijk wordt, nogmaals dank.

Bovenstaand is mede mogelijk gemaakt door een genereuze bijdrage vanuit het bestuur, daarvoor dank.

Met sportieve groet

Kees Kwakernaak