Geslaagd zomeravond bedrijventoernooi

26 juni 2022 22:15

Tom Pauw

Op donderdagavond 16 juni jl. vond na drie jaar weer het 7-7 zomeravond/bedrijventoernooi plaats.
Onder zonnige omstandigheden streden 24 teams om de welbegeerde wisselbeker.
Rond 18.30 uur vond de aftrap plaats op de twee kunstgrasvelden.

Ook dit jaar werd een deel van het inschrijfgeld, verhoogd met een bijdrage van de vereniging, gebruikt voor een maatschappelijk doel.

Secretaris Tom Pauw reikte een cheque uit van € 500,- aan Annet Visser van de initiatiefgroep “Sliedrecht achter Oekranie”.

Zij gaan de bijdrage gebruiken voor activietiten voor de kinderen uit Oekranie die in Sliedrecht zijn.

Na de poule wedstrijden bleven er vier ploegen over welke streden om de 1e plaats.

Uiteindelijk werden rond 23.15 uur de prijzen uitgereikt, waarbij Boveko de 2e prijs kreeg en de wisselbeker werd uitgereikt aan Zeno Zorg.

De deelnemers en organisatie konden terugkijken op een geslaagde avond waabij menig deelnemers de volgende dag voelden dat ze gevoetbald hadden.

Bestuur vv Sliedrecht