Uitnodiging deelname Zomeravond toernooi 7 tegen 7

23 april 2022 8:00

Beste sportvrienden,

Dit jaar 2022 viert Voetbalvereniging Sliedrecht haar 110 jarig bestaan en gelukkig kunnen we na 2 jaar afwezigheid, op donderdagavond 16 juni 2022, weer het Zomeravondtoernooi voor vrienden- en bedrijventeams (7-tallen) organiseren.

De opzet is ongewijzigd; 24 teams, 4 poules, 5 wedstrijden in de poule, wedstrijdduur 10 minuten, teams van 7 spelers en de vereniging zorgt voor scheidsrechters en de wedstrijdbal. Aanvang 1e poulewedstrijd 18:30 uur (of later, dit blijkt t.z.t. uit het wedstrijdschema). De poulewinnaars spelen na hun 5 poulewedstrijden nog 1 of 2 wedstrijden t/m de finale.

Kosten voor deelname bedraagt € 100,- per team. Hiervoor krijgt men per team 20 consumpties, worden er scheidsrechters geregeld, ontvangen de finalisten een prijs en wordt er een goed, maatschappelijk doel ondersteund.

Dit jaar is er voor gekozen om een bijdrage te leveren aan de opvang van Oekraïense vluchtelingen in Sliedrecht. In welke vorm dit zal gebeuren wordt nog verder uitgewerkt.

Aanmelden voor dit toernooi kan alleen d.m.v. het invullen van het digitale aanmeldformulier. Klik hiervoor op volgende link: https://www.vvsliedrecht.nl/1592/zomeravondtoernooi/

De aanmeldingen worden op volgorde van binnenkomst in behandeling genomen.

Voor het toernooi geldt dat VOL = VOL. Zodra de 24 aanmeldingen binnen zijn, sluit de inschrijving en worden de aanmeldende teams die niet op tijd waren op volgorde van binnenkomst op een reservelijst gezet. Aanmelden kan vanaf heden.

Contactpersonen binnen de vereniging voor dit toernooi zijn Tom Pauw, Rob van Laarhoven en Kees Visser. Mondelinge aanmeldingen worden niet in behandeling genomen; dit ter voorkoming van eventuele misverstanden en/of miscommunicatie.

Wij zien jullie aanmeldingen graag tegemoet en we hopen er weer een gezellig en geslaagd evenement van te maken met z’n allen.

Bij de aanmelding hebben wij enkele gegevens nodig om de inschrijving compleet te maken, namelijk:

• Naam deelnemend team
  • Naam contactpersoon
  • (Mobiel) telefoonnummer van de contactpersoon
  • E-mailadres van de contactpersoon

Namens de organisatie,