Oproep: Steun Sliedrecht 12 voor “De wedstrijd van je Leven”!

6 mei 2022 21:15

Menno

De wedstrijd van je leven gehost door Glenn Helder en zijn rebellen vindt plaats op 27 mei. Verschillende teams door heel Nederland hebben zich opgegeven om deze wedstrijd te mogen spelen. Het doel is om zo veel mogelijk stemmen te verzamelen. Vorige week zaterdag werd het bekend dat ons eigen VV Sliedrecht 12 in de top 50 van Nederland staat en dus mag gaan strijden voor de Wedstrijd Van Je Leven.

Maar, ze hebben jullie hulp keihard nodig! Heb jij nou nog niet gestemd? Zorg er dan voor dat onze eigen mannen van Sliedrecht 12 op 27 mei te zien zijn op ESPN in de wedstrijd tegen FC de Rebellen in het Olympisch Stadion in Amsterdam! De mannen hebben ook jouw stem super hard nodig! Stemmen kan via de onderstaande link:

Breng je stem uit op VV Sliedrecht 12 en dan maak je ook nog eens kans op een gloednieuwe smartphone. Maar veel belangrijker is natuurlijk dat we op 27 mei het team van VV Sliedrecht 12 kunnen aanmoedigen in het Olympisch Stadion!

Al vast heel erg bedankt voor het stemmen.
Menno Kraaijeveld en Richard Hartog