Pensionado’s bedanken selectie!

12 december 2021 20:45

Langs deze weg willen wij, de pensionado’s en een aantal vrijwilligers van de v.v. Sliedrecht, de selectiespelers van het 1e elftal en de technische staf, hartelijk bedanken voor de leuke attentie welke wij mochten ontvangen!

Op zaterdagmorgen 11 december 2021 werden onze pensionado’s en een aantal andere vrijwilligers van v.v. Sliedrecht verrast door de selectiespelers van het eerste elftal met een leuke attentie om hen te bedanken voor het mooie vrijwilligerswerk wat zij al jaren voor de club en de selectie doen!

Uiteraard waren zij zeer vereerd met deze leuke attentie en spreken daarvoor hun dank uit!

Herman, Henk, Kor, Wim, Henk, Peter, Remi, Ria, Kees, Joop, Riens, Kock en Brigitta, Rob,  Jan en Teus.