Coen van der Waal verricht loting TOTO KNVB Beker

11 augustus 2021 8:00

In het weekend van 14/15 augustus wordt gestart met de 1e voorronde van de landelijke KNVB beker.
Sliedrecht is daarvoor vrijgeloot.
De loting van de 2e ronde vindt plaats op donderdagavond 19 augustus om 19.00 op het bondsbureau in Zeist.

In de beker zitten dan nog geen betaald voetbal clubs maar wel o.a. de clubs uit de 2e en 3e landelijke divisie.

De KNVB heeft Sliedrecht en DTS’35 uit Ede, als ploegen die het laagst spelen, uitgenodigd om de loting mede te verrichten.

Dat betekent dat aanvoerder Coen van der Waal namens Sliedrecht, Henrich Welling van de KNVB (de bekende man met de snor) mag assisteren.

De druk op Coen zal groot zijn om te zorgen dat wij een leuke tegenstander krijgen in de 2e ronde van de TOTO KNVB Beker en hopelijk in ieder geval thuis.

De 2e ronde wordt gespeeld in de periode dinsdag 21 – donderdag 23 september as.

Dus donderdagavond 19 augustus weten we meer.

Bestuur v.v. Sliedrecht