Jordy, Bedankt !!

18 juli 2021 14:30

Joop Hartog

Voorafgaande aan de oefenwedstrijd van ons eerste elftal tegen Unitas, zaterdag 17 juli, werd officieel afscheid genomen van Jordy de Jong. De Jong kiest op dit moment bewust voor zijn maatschappelijke carrière en heeft besloten een stapje terug te doen en in het derde elftal te gaan spelen.

Gedurende een lange periode van meer dan tien jaar maakte hij deel uit van de A-selectie. Bestuurslid André van Dijk sprak Jordy, omringd door zijn oud-selectiegenoten, voor aanvang van de wedstrijd toe. Hij dankte hem voor zijn inzet voor de vereniging en karakteriseerde hem als een waardevolle speler, die op alle plaatsen op de rechterflank heeft gespeeld en tegenwoordig goed als wing-back uit de voeten zou kunnen. Namens het bestuur werd Jordy de Jong naast de bekende bos bloemen, een ingelijst shirt met zijn naam overhandigd, voorzien van de handtekeningen van de spelers.

Daarna had aanvoerder Coen van der Waal ook nog lovende dankwoorden voor de vertrekkende de Jong en overhandigde hem namens de spelers nog een cadeau.

Klik hier voor de foto's