Update (5) Selectienieuws seizoen 2021-2022

22 januari 2021 9:45

In de voetsporen van zijn vroegere teamgenoot Sven v.d. Net, die afgelopen zomer naar Sliedrecht kwam, komt ook spits Justin Beemsterboer voor het nieuwe seizoen 2021/22 over van v.v. Papendrecht naar v.v. Sliedrecht.
Wordt vervolgd…..

Ook Marciano Simonis heeft aangegeven volgend seizoen voor onze vereniging te blijven spelen. Jordy de Jong daarentegen zal wegens zijn drukke werkzaamheden een stapje terug doen en dus volgend jaar geen deel uitmaken van de selectiegroep.
Wordt vervolgd….

Ook met Akram Chentouf, Dennis Verhoef, Bas van Stokkom en de keepers Geoffrey van Tuijl en Jasper Sprong is overeenstemming bereikt om volgend seizoen weer voor v.v. Sliedrecht uit te komen. Hierdoor hebben, op een 3-tal spelers na, inmiddels alle selectiespelers hun verbintenis met onze club verlengd. Wordt vervolgd……

Ook de volledige technische staf heeft te kennen  gegeven het volgende seizoen bij onze vereniging te blijven. Dus naast hoofdtrainer Dennis van der Steen, hebben ook assistent trainer JP Becht, keeperstrainer Leon Hoegee, verzorger/masseur John Warner en ass. scheidsrechter Wesley Geway hun verbintenis verlengd.
Wordt vervolgd….

Naast de zes spelers die al eerder hebben toegezegd volgend seizoen voor Sliedrecht te blijven spelen (Donatz – v.d.Waal – v.d.Pijl – v.Harlingen – Huijgen en v.Stek), hebben nog een aantal selectiespelers hun ja-woord gegeven voor volgend seizoen nl.
Roy van ’t Hoog – Fabian Steenhuizen – Rob v.d. Wetering – Danny van Laarhoven, Mike van Kraay, Chris Boom en Sven van der Net.
Wordt vervolgd…..

Alhoewel het lopende seizoen 2020-2021 nauwelijks een start heeft gemaakt en de vraag is of dit wel op één of andere manier kan worden uitgespeeld, wordt er bij de meeste verenigingen al weer vooruitgekeken. Zo ook bij onze vereniging en meldt het bestuur dat de volgende spelers al hebben aangegeven ook het volgend seizoen bij Sliedrecht te blijven:
Matthijs Donatz – Coen v.d. Waal – Sem v.d. Pijl – Luciano van Harlingen – Rodney Huijgen en Tim van Stek